[opgelost] Bankbestand verzenden naar naar ING Bank (tijdelijk) niet mogelijk

dinsdag 05 februari 2019


Sinds enige tijd is het niet meer mogelijk om een bankbestand via de "X-Schijf" te versturen naar de ING Bank. Het bankbestand wordt door ING Bank afgekeurd. We zijn reeds in contact met de bank om samen met hen te onderzoeken, waarom de bank de bestanden afkeurt.

Om toch uw bankbestand in te kunnen lezen in uw bankpakket, kunt u het bankbestand opslaan op een andere locatie, zoals uw lokale schijf. Daarna kunt u het bestand handmatig inlezen in uw bankpakket.

Het probleem speelt niet bij andere banken.

Update 8-2-2019: Het probleem is, in samenwerking met de bank, opgelost. Het is weer mogelijk om bankbestanden te verzenden.

Contact

Heeft u vragen over het werken in Unit4 Multivers Online? Raadpleeg dan de HELP of maak een incident aan via onze Selfservice website:

Wij zullen uw melding zo snel mogelijk in behandeling nemen.

NB: Houd uw gebruikersnaam en wachtwoord voor zowel de portal als voor Unit4 Multivers bij de hand, hier kan om gevraagd worden.

Tip: U kunt voor vragen over het werken in Unit4 Multivers ook onze instructiefilms bekijken (24 uur per dag, 7 dagen per week) op:

Instructievideo's Unit4 Multivers (Youtube)

Kijk voor meer informatie over online boekhouden op onze website.