Problemen met inloggen: heeft u de nieuwste Citrix versie?

woensdag 18 mei 2016


Om optimaal gebruik te kunnen maken van Unit4 Multivers / Accounting Online is het belangrijk dat al uw software up-to-date is. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Citrix Receiver geïnstalleerd heeft staan. De meeste problemen met inloggen worden namelijk veroorzaakt door een verouderde Citrix Receiver. U kunt de nieuwste versie downloaden door op het logo van uw besturingssysteem te klikken onder "Eerste keer inloggen" of via deze link.

Contact

Heeft u vragen over het werken in Unit4 Multivers Online? Raadpleeg dan de HELP of maak een incident aan via onze Selfservice website:

Wij zullen uw melding zo snel mogelijk in behandeling nemen.

NB: Houd uw gebruikersnaam en wachtwoord voor zowel de portal als voor Unit4 Multivers bij de hand, hier kan om gevraagd worden.

Tip: U kunt voor vragen over het werken in Unit4 Multivers ook onze instructiefilms bekijken (24 uur per dag, 7 dagen per week) op:

Instructievideo's Unit4 Multivers (Youtube)

Kijk voor meer informatie over online boekhouden op onze website.