Bij inloggen in UNIT4 Accounting/Multivers Online wordt Internet Explorer (steeds) hersteld

maandag 06 juni 2011


Bij het inloggen op http://online.unit4.nl dient u een gebruikersnaam en wachtwoord in te geven om in te loggen in het portaal.

Vervolgens klikt u op het UNIT4 icoon om UNIT4 Multivers Online op te starten. U krijgt nu een melding van Internet Explorer, dat de pagina wordt hersteld (het kan zelfs voorkomen, dat het herstellen van de pagina spontaan gebeurt, zonder dat hier een melding aan vooraf gaat).U komt hierna opnieuw in het portaal terecht en u dient opnieuw in te loggen.

Dit probleem wordt veroorzaakt door instellingen in uw Internet Explorer. Klik hier voor de beschrijving van de oplossing.

 

 

Contact

Heeft u vragen over het werken in Unit4 Multivers Online? Raadpleeg dan de HELP of maak een incident aan via onze Selfservice website:

Wij zullen uw melding zo snel mogelijk in behandeling nemen.

NB: Houd uw gebruikersnaam en wachtwoord voor zowel de portal als voor Unit4 Multivers bij de hand, hier kan om gevraagd worden.

Tip: U kunt voor vragen over het werken in Unit4 Multivers ook onze instructiefilms bekijken (24 uur per dag, 7 dagen per week) op:

Instructievideo's Unit4 Multivers (Youtube)

Kijk voor meer informatie over online boekhouden op onze website.